Itālijas automobiļu rūpniecībai vienmēr ir bijis savs unikāls kustību vektors, un tas vairāk nekā vienu reizi ir modinājis apkārtējās rūpes, kas labprāt kopēja itāļu kolēģu veiksmīgo attīstību. Diemžēl pēdējos gados Itālija vairs nav pasaules auto industrijas centrs, taču vietējie ražotāji joprojām ražo augstas kvalitātes un interesantus modeļus.
Viens no šiem modeļiem, piemēram, ir Alfa Romeo Giulietta hečbeks, kuram ir patīkams dizains un diezgan interesants izkārtojums. Modelis lepojas ar pārbaudītu proporciju korpusu, kas ir dekorēts ar gludām līnijām un ziņkārīgiem dizaina risinājumiem.
Ievērības cienīgs ir arī interjers, kas ir nedaudz šaurs, bet braucēju satiek ar iespaidīgu stūri un pietūkušiem plastmasas paneļiem. Tas viss izskatās diezgan piemērots un nemaz netraucē, neskatoties uz to, ka pati automašīna ir diezgan pieticīga izmēra.
Īsti pietrūkst spēka. Benzīna dzinējs ar 120 Zs acīmredzami nepietiekama šādai mašīnai, tāpēc paātrinājuma dinamika šeit mēdz būt 9 sekundes līdz lolotajam simtam. Kontrole pati par sevi ir pietiekami patīkama, tāpēc mums par to ir tikai vislabākās atmiņas.